Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over KVM Deals? Misschien vindt je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op tijdens kantooruren.

Wat is KVM Deals?
KVM Deals is een platform dat ontwikkeld is en beheerd wordt door Touch Consumer Promotions Belux B.V.B.A, dit is een samenwerkingspartner van KVM Deals.

Wat houdt KVM Deals in?
Met de unieke code die je van KVM Deals ontvangt kan je jezelf registreren en een account aanmaken bij KVM Deals. Je kan hier kortingen krijgen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Deze aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen bij KVM Deals.

Tot wanneer is mijn KVM Deals code geldig?
De geldigheid van je KVM Deals code is zichtbaar in uw aanlogvakje en je profiel-pagina.

Kan alleen de bezitter van de KVM Deals code gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets of producten die je bestelt via KVM Deals staan niet op naam. Je kan dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruikmaken van KVM Deals?
Je kan in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van KVM Deals.

Hoe kan ik betalen?
Je kan de bestelling betalen met iDEAL, Bancontact en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de ‘spambox’ of ongewenste e-mail van je e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van KVM Deals.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.